Onze andere merken

| Inloggen Winkelwagen

Contact met onze klantenservice

Heb je een vraag? Meestal tref je het antwoord op deze pagina. 
Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met ons klantenservice team

De 5 meest gestelde vragen:

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Je bestelling wordt via Packs uitgeleverd, hierdoor is er op voorhand geen levertijd bekend. Je ontvangt een track & trace code om je bestelling te volgen.
Kan ik nog voor levering vandaag bestellen?
Wanneer je jouw bestelling van maandag t/m vrijdag vóór 17.00 uur bestelt, wordt deze de volgende dag al geleverd! Bestel op zaterdag vóór 17.00 uur voor levering op maandag. Natuurlijk kan je een latere bezorgdatum kiezen. Zelfde dag leveren is helaas nog niet mogelijk.
Hoe kan ik betalen?
iDEAL: alle Nederlandse banken
Creditcard: MasterCard, VISA en Amex
Paypal
Riverty: achteraf op rekening
Op rekening (na goedkeuring van je aanvraag): zakelijk via een factuur
Cadeaubon/giftcards: YourGift Cadeaukaart, Topfruit.nl giftcard, Topgeschenken.nl giftcard
Hoe gebruik in mijn voucher of kortingcode?
In stap 3 van het bestelproces kan vind je de knop "voucher toevoegen". Hier kan je de code invullen en deze wordt direct verrekend in je winkelmandje.
Hoe plaats ik een bestelling?
Op deze pagina geven wij je uitleg
 

Kies de categorie waar je vraag over gaat:


Vragen over bestellen

Bestellen


Vragen over bezorgen

Bezorgen


Vragen over wijzigen en annuleren

Wijzigen &
annuleren


Vragen over betalen en voucher

Betalen &
vouchers


Vragen over uitvaartbloemen

Contact


Vragen over zakelijk bestellen

Zakelijk


Vragen over service en garantie

Service &
garantie

 


Algemene vragen en vragen over privacy

Privacy &
algemeen

 

 

Bestellen

Kan ik nog voor levering vandaag bestellen?
Wanneer je jouw bestelling van maandag t/m vrijdag vóór 17.00 uur bestelt, wordt deze de volgende dag al geleverd! Bestel op zaterdag vóór 17.00 uur voor levering op maandag. Natuurlijk kan je een latere bezorgdatum kiezen. Zelfde dag leveren is helaas nog niet mogelijk.
Hoe plaats ik een bestelling?
Op deze pagina geven wij je uitleg
Kan ik telefonisch bestellen?
Omdat je ook direct een online betaling doet tijdens jouw bestelling is het niet mogelijk om de bestelling telefonisch aan ons door te geven.
Blijf ik anoniem?
Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die jij op het kaartje zet. Niet jouw naam en adresgegevens. Jouw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger.
Krijg ik een bevestiging?
Ja. Zodra je jouw bestelling hebt verzonden, krijg je direct een automatische emailbevestiging van ons. Hierin kun je de bestelling nakijken.
Kan ik een uiterlijke levertijd opgeven?
Nee, helaas niet. Je bestelling wordt via Packs uitgeleverd, hierdoor is er op voorhand geen levertijd bekend. Je ontvangt een track & trace code om je bestelling te volgen.

Terug naar overzicht ^


Bezorgen

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Je bestelling wordt via een koerier uitgeleverd, hierdoor is er op voorhand geen levertijd bekend. Je ontvangt een track & trace code om je bestelling te volgen.
Wat als de ontvanger niet thuis is?
Indien de ontvanger niet thuis is bij aflevering, zijn er een aantal mogelijkheden die de koerier kan ondernemen: De koerier neemt het pakket mee terug en zal de eerstvolgende bezorgdag een nieuwe bezorgpoging ondernemen. De koerier geeft het pakket af bij één van de naastgelegen buren. De koerier geeft het pakket af bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Hier kan het pakket de eerstvolgende werkdag worden afgehaald door de ontvanger.
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten voor heel Nederland zijn € 5.95  per adres ongeacht het aantal fruitpakketten.
Waar zie ik de bezorgstatus?
Via de track & trace link kun je jouw bestelling volgen.
Bezorgen jullie in het buitenland?
Op dit moment leveren wij fruitgeschenken alleen in Nederland.
Welke dagen bezorgen jullie?
We bezorgen 6 dagen per week, van maandag t/m zaterdag.
Kan ik bezorgen in een ziekenhuis, hotel of camping?
Ja, dat kan. Het is wel belangrijk om zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam, standplaats etc. op te geven. Ook een mobiel telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bestelling op de juiste plaats te krijgen.

Terug naar overzicht ^


Wijzigen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen is geen probeem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je bestelling annuleren is geen probeem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

Terug naar overzicht ^


Betalen en vouchers

Hoe kan ik betalen?
iDEAL: alle Nederlandse banken
Creditcard: MasterCard, VISA en Amex
Paypal
Riverty: achteraf op rekening
Op rekening (na goedkeuring van je aanvraag): zakelijk via een factuur
Cadeaubon/giftcards: YourGift Cadeaukaart, Topfruit.nl giftcard, Topgeschenken.nl giftcard
Hoe gebruik in mijn voucher of kortingcode?
In stap 3 van het bestelproces kan vind je de knop "voucher toevoegen". Hier kan je de code invullen en deze wordt direct verrekend in je winkelmandje.
Hoe betaal ik met een cadeaubon of giftcard?
Een cadeaubon (giftcard) is een betaalmiddel en kun je herkennen aan het lange nummer (13 tot 19 cijfers) en een bijbehorende kras-of pin code. Bij het afronden van de bestelling kies je bij de betaalmethode jouw type Cadeaubon. Wij accepteren VVV giftcard, YourGiftcard en Webshop giftcard.
Wat als ik niet genoeg saldo heb op mijn Cadeaubon of giftcard?
Als er een tekort aan saldo op de giftcard staat, kun je het restant via een andere betaalmethode voldoen. Je krijgt hier automatisch de mogelijkheid voor. Betaal je het restant niet, dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd en wordt het saldo binnen 2 uur weer teruggestort op jouw cadeaubon.
Wat is het verschil tussen een voucher en cadeaubon?
Een vouchercode geeft een korting op jouw bestelling. Deze vul je al in tijdens het bestellen. Een cadeaubon (giftcard) is een betaalmiddel, deze gebruik je pas aan het eind van de bestelling om mee te betalen.
Kan ik meerdere vouchers of cadeaubonnen gebruiken?
Je kunt maximaal 1 voucher (kortingsbon) per bestelling gebruiken. Cadeaubonnen (giftcards) zijn een betaalmiddel en kun je er meerderen van gebruiken tijdens het betalen.
Kan ik veilig betalen?
Als je een bestelling gaat afrekenen vindt dit altijd in een beveiligde omgeving plaats via onze betaalprovider. Je kunt dus met een gerust hart veilig afrekenen.
Kan ik achteraf betalen?
Ja, je kunt zowel als particulier (via Riverty) als zakelijk (op rekening, na goedkeuring van je aanvraag) achteraf betalen. Je krijgt dan nadat jouw bestelling is bezorgd een betaalverzoek (een rekening) per email.

Terug naar overzicht ^


Zakelijk

Wat zijn de voordelen van een zakelijk account?
Supersnel in enkele klikken een bestelling plaatsen Meerdere gebruikers Eén verzamelfactuur van al je bestellingen Geen minimale bestelaantallen!
Hoe bestel ik zakelijk?
Maak in enkele stappen een zakelijk account aan.
Kan ik op rekening bestellen?
Wanneer er een zakelijk account is aangemaakt krijg je de mogelijkheid om, na goedkeuring van je aanvraag, op rekening te bestellen.
Ik wil een groot aantal bestellen, hoe vraag ik een offerte aan?
Gebruik hiervoor ons offerte formulier.
Koppelen jullie met inkoopsystemen?
Jazeker! Bekijk de mogelijkheden voor een koppeling.

Terug naar overzicht ^


Service en garantie

Hoe werkt jullie garantie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat wij als verkoper instaan voor de kwaliteit voor onze producten. Producten moeten namelijk beantwoorden aan de redelijke verwachting die u hiervan als klant mag hebben.
Hoe dien ik een klacht in?
Dagelijks verwerken wij met uiterste zorg duizenden bestellingen. Desondanks gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Is er iets mis gegaan met jouw bestelling? Wat ontzettend vervelend, we lossen het graag met je op! Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier, per telefoon of per e-mail via [email protected]. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Retourneren en herroepingsrecht
Op fruit is het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid van dit product. Op alle overige artikelen is het herroepingsrecht wel van toepassing. Dit wil zeggen dat je jouw ontvangen producten zonder opgaaf van reden retour mag sturen. Je dient dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen kenbaar te maken bij onze klantenservice. Vervolgens heb je 14 dagen tijd om de producten retour te sturen. Je kunt ook zonder voorafgaande mededeling binnen 14 dagen na ontvangst jouw producten terugsturen zolang je daarbij maar een mededeling voegt waaruit je wenst tot herroeping blijkt. Doe dit alsjeblieft zoveel mogelijk in de originele verpakking aan de afzender die op de verpakking aangegeven staat. Je ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, het door jou betaalde bedrag inclusief standaard bezorgkosten voor de heenzending terug op jouw rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zo'n terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of wanneer je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor eigen rekening. Als blijkt dat je de producten hebt beschadigd kunnen er kosten in rekening gebracht worden.

 

Retouradres:

Topgeschenken Nederland BV
Noorderdreef 60
2153LL Nieuw-Vennep

 

U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

- Aan:

[ naam ondernemer]
[ geografisch adres ondernemer]
[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]
[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]

 


- Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]* de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]* de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*, herroep/herroepen*

- Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

- [Naam consumenten(en)]

- [Adres consument(en)]

- [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

- [Datum]

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Terug naar overzicht ^


Privacy en overig

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door jou worden opgegeven, in het kader van de door jou gevraagde dienst, of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken. Lees alles over jouw privacy in onze Privacyverklaring.
Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
Wij zijn ISO 27001 (Informatie veiligheid) gecertificeerd.
Kan ik mijn gegevens inzien of laten verwijderen?
Voor vragen over ons privacybeleid of vragen omtrent inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) jouw persoonsgegevens kun je ten allen tijden contact met ons opnemen via onderstaande gegevens. Mail hiervoor naar [email protected]. Bekijk ook onze privacyverklaring.
Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?
Topgeschenken Nederland BV
Noorderdreef 60
2153LL Nieuw-Vennep
Email: [email protected]
KvK: 34108906
Btw: NL818503051B01
Werken bij Topfruit?
Ons actuele vacature aanbod kun je hier vinden: https://werkenbij.topgeschenken.nl/

Terug naar overzicht ^

Onze gegevens:

Topfruit.nl
Noorderdreef 60
2153LL Nieuw-Vennep
KvK: 34108906
Btw: NL818503051B01

Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:


Chat met ons

Chat
 


 


e-mail ons

E-Mail
 

    E-mail ons


24 uur per dag
7 dagen per week


Telefoon
 


Ma-Vr 8:30 - 21:00 uur *
      Za 8:30 - 17:00 uur

 


Reactietijd:
binnen 1 minuut
 


Reactietijd:
binnen 4 uur (tijdens kantooruren)
 


Wachttijd:
gemiddeld 4 minuten