Onze andere merken

| Inloggen Winkelwagen

Actuele bezorginformatie omtrent het Coronavirus

Het coronavirus raakt ons allemaal en daardoor verandert er veel om ons heen. Massaal worden er fruitmanden gestuurd om de ander een hart onder de riem te steken. Wij doen elke dag ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, volgens de richtlijnen van het RIVM.

Wat is de levertijd van de fruitmanden?

Omdat er zoveel fruitmanden worden besteld, is het momenteel erg druk en is het mogelijk dat een bestelling later bezorgd wordt dan de aangegeven bezorgdatum.
 

Om de grote hoeveelheid kwalitatief te kunnen afhandelen zijn er voor bepaalde producten beperkte bezorgmomenten beschikbaar. Wat dit inhoudt:

  • Na het invullen van het bezorgadres zie je automatisch de eerst mogelijke bezorgdatum. Deze wordt ook in 95% van de gevallen gehaald. Lukt het niet dan sturen we je een bericht.

Hoe weet ik waar mijn bestelling is?

Zodra de fruitmanden door het magazijn zijn overgedragen aan PostNL ontvang je een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat het bezorgen van een pakket vertraging oploopt bij PostNL. Via de track & trace kan je de bezorgstatus in de gaten houden. 
 

Bekijk hier de actuele bezorginformatie van PostNL.

Waar kan je terecht met een klacht?

Er is een verviervoudiging van orders, het verviervoudigen van onze logistiek en eigen personeel is simpelweg onmogelijk. Heb je een klacht? Stuur dan een mail aan [email protected]. De verwerkingstijd van mails is momenteel 1 tot 4 werkdagen. Help ons mee het werkbaar te houden door één mail per onderwerp te sturen. Het sturen van meerdere mails vertraagt de klantenservice in de verwerking van andere mails. Help hiermee om niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen het mogelijk te houden om fruit te laten bezorgen.

Telefonische bereikbaarheid

Door het coronavirus zijn wij genoodzaakt in shifts te werken, waardoor de wachttijd langer is dan je van ons gewend bent. Waar mogelijk adviseren wij te mailen in plaats van bellen en vertrouwen op je begrip.

Hoe kan ik helpen om het werkbaar te houden?

  • Plaats een bestelling in de toekomst. Het COVID-19 virus is plots gekomen, maar zal helaas niet plots weer gaan. Plaats je bestelling verder in de toekomst. Zo help je ons om de bestellingen beter te reguleren.

  • Wees geduldig. Het kan zijn dat je bestelling niet op de aangegeven bezorgdatum wordt geleverd, dat spijt ons zeer! Als je bestelling dagen na bezorgdatum niet is ontvangen, stuur dan een mail aan [email protected] onder vermelding van het ordernummer. Zij pakken je klacht dan op.

  • Beperk je tot één mail. Momenteel is er een verwerkingstijd van 1 tot 4 werkdagen op e-mail. Helaas gebeurt het dat er meerdere mails worden gestuurd over één onderwerp. Het sturen van meer mails zorgt voor meer tijdsinvestering over één onderwerp voor één klant, waardoor andere klanten langer op hun antwoord moeten wachten.

  • Hou het sociaal op social. Uiteraard begrijpen we dat het teleurstellend is als we niet kunnen voldoen aan verwachtingen. Toch vragen we begrip begrip voor de medewerkers van onze klantenservice die zich voor de volle 100% inzetten om alle berichten zo snel en goed mogelijk af te handelen.